HTML

Borutak blog

Borturisztikai hírek, események. Utazások, élmények , pro és contra tapasztalatok borutazások során és minden, ami a wineroads.eu borturisztikai portálon történik szőlővel és borral kapcsolatban.

Linkblog

ÚJ ÉV ÚJ KONCEPCIÓ!-borutak blog Bridget stílusban

2010.02.12. 10:56 wineroads.eu

Amikor elkezdődött ez a blog eleinte könnyedén , aztán pedig görcsösen igyekeztem rávilágítani a borvilág érdekességeire. Ami pedig görcsös, az nem is éri el célját! Váltottam, elhatároztam, hogy csak arról írok, ami inspirál. Na ez sem jött be, olyan írások születtek, amik inkább elveszik az életkedvet, mint sem borivásra hangolnak.

Sokáig gondolkodtam, tehát hogy mi legyen 2010 első bejegyzése, míg végül egy álmatlan éjszaka, megszólalt a józan paraszti eszem: Semmi egyéb nem kell csak a valóság, ha az pedig nyomor akkor legalább mások számára legyen élvezetes. Amolyan Bridget Jones után szabadon!

Remélem mindenki arcára mosolyt csalok, a barátaim legalábbis mindig visítanak, amikor olyan helyzetbe kerülök, ami egyébként csak a filmekben van...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://borutak.blog.hu/api/trackback/id/tr831751570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

uzsiszacsi 2010.02.24. 22:41:31

tetszik ez a stílus:D az én kis elméleteim, és vicces sztorijaim is felkerülnek a most indított blogomra. sok témában érdekelt vagyok, így a bor, borászat, borkóstoló stb. témákban is. hétvégi borkóstolónkról is lesz rövid beszámoló. már ha érdekel. nagyon tetszik a többi írás is, és várom a következőket.
süti beállítások módosítása