HTML

Borutak blog

Borturisztikai hírek, események. Utazások, élmények , pro és contra tapasztalatok borutazások során és minden, ami a wineroads.eu borturisztikai portálon történik szőlővel és borral kapcsolatban.

Linkblog

A TÜRELEM..., ÉS TÉNYLEG-sínen van a pálya!

2010.02.18. 09:26 wineroads.eu

Soha nem hittem volna, valószínű mert soha nem volt elég türelmem kivárni a végét, de most kénytelen voltam! És mort már tudom a türelem valóban meghozza a várt eredményt! " A "Legyen egy új hordód" Pályázat sínen van!
 
Miközben századszorra nyomtam rá az e-mail küldés/fogadás gombra és századszorra is a "nincs új üzenet" jelent meg, épp a Republic dala zsongott a fejemben, miszerint:
 
"Nem tudom, hogy van ez, de Neked, könnyű lehet.
 Nem tudom, hogy van ez, hogy csak én veszíthetek"
 
és úgy gondoltam, ha már úgy sem történik semmi igazán itt az ideje, hogy legalább a papírjaim rendben legyenek körülöttem. Így neki láttam a régóta halogatott rendszerezésnek és ekkor:
 
"You've got mail"
 
úgy kaptam fel a fejem, mint egy kiskutya, aki velőscsont illatot érez, és amikor elolvastam az e-mailt már a "nyálam is csorgott"!
 
az egyik legnagyobb magyar borkereskedő jelezte érdeklődését a pályázatra jelentkező fiatal borászok iránt!
 
Ezt pedig legmerészebb álmomat is felülmúlta. Nagyon jó érzés volt hallani a lelkesedő borászok hangját, hogy egy új hordóban reménykedhetnek, hogy bemutatkozhatnak a borász szakma legfelsőbb vezetőinek! Nem is tudom, hogy fogadják majd a hírt, hogy "a nagy testvér" is figyeli a lépéseiket!
 
Valahogy azonban megsejthették ezt a fejleményt, mert anélkül, hogy bárkinek is szóltunk volna egyszerre csak jöttek az e-mailek és csörögtek a telefonok. Már a három éves kislányom is csak azt kérdezi: "Megint egy borásszal beszélsz?" Én pedig, mosolyogva válaszolok:
 
igen,igEN, IIGEEEN!!!!
 

Friss borturisztikai hírek »

Szólj hozzá!

Címkék: mail pályázat egy új borászat borkereskedés legyen got youve hordod

A bejegyzés trackback címe:

https://borutak.blog.hu/api/trackback/id/tr41768234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása